Temat: [NXD-on] PlasmaFairy
Poki: 14/2 16
3-2 Aromatisse XY
2 Thundurus EX (Plasma) PLF
2 Genesect EX (Plasma) PLB
2 Yveltal EX XY
1 Virizion EX PLB
1 Darkrai EX DEX
3 Some Techs
Trainery: 15/16/1 32
4 Professor Juniper
4 N
2 Colress
2 Shauna
2 Skyla
1 Shadow Triad
4 Ultra Ball
1 Level Ball
3 Muscle Band
2 Tool Scrapper
2 Max Potion
2 Escape Rope
1 Super Rod
1 G Booster
1 Fairy Garden
Energy: 12
4 Rainbow Energy
4 Prism Energy
4 Plasma Energy
Strategia jest prosta - Wystawiamy Aromatisse możliwie jak najszybciej i przez pierwsze tury ładujemy się Thundurusem. Potem atakujemy wedle matchupu/sytuacji na stole.
Problemy?
1. OHKO - Cokolwiek co zdejmuje energię z pola. Ten deck potrzebuje ich panicznie na stole. Bez żadnego sensownego techa (inb4, Zekrom EX nie jest sensowny) Lugia całkowicie wchłania ten deck. Z Yveltalem jeszcze da się jako tako bić.
2. Dobieranie - Niestety gdy deck gra 16 Pokemonów to drawy będą koszmarne. Do tego jest jedynie 8 kolorowych energii, co potrafi doprowadzić do szału nie trafiając jednej z Colressa na 8-10.
3. Wybijanie wróżełki - Dylemat polega na tym, że wystawiając 2 Spritzee, marnujemy miejsce, wystawiając 1, musimy liczyć się z pedalskimi Catcherami. Strata boli, ale jest do odrobienia (na to mamy 3 Spritzee i Super Roda). Mimo to uważam, że Aromatisse>Hydreigon.
Kto chce niech testuje, ja raczej nie mam zamiaru bo punkt 1 i 2