Temat: RayBox
Pokemony (15):
3x Rayquaza EX
4x Tynamo
4x Eelektrik NV
1x Rayquaza DV
1x Zekrom BW
1x Victini (V-Create)
1x Emolga DRX
Trainery (33):
4x Professor Juniper
4x N
3x Bianca
2x Colress
2x Skyarrow Bridge
4x Pokemon Catcher
3x Level Ball
3x Ultra Ball
3x Switch
2x Super Rod
1x Dowsing Machine
1x Energy Search
1x Energy Switch
Energie (12):
8x Lightning Energy
4x Fire Energy
Strategia główna: przetrwać pierwsze parę kolejek, wystawić 2-3 Eele i 2 Rayquazy na stół, Dragon Burstować do wzięcia ostatniej nagrody. Podszedłem do talii trochę inaczej niż kiedyś, stąd czemu kilka kart jest takich a nie innych: gram 3 "techowych" atakerów, mianowicie Rayquazę, Zekroma i Victiniego. Victini jest w miarę oczywisty - tani ataker, który ratuje mnie przed Klinklangami. Rayquaza przydaje się do szybkiego uderzenia a także przeciwko mirrorom i Hydreigonom. Zekrom ma pomagać przeciw pojawiającym się coraz częściej w Warszawie Tornadusom EX. Może trochę dziwić brak innego EXa w ataku, ale Raikou chwilowo nie jest tak przydatny jak kiedyś wobec czego został wyparty przez Zekroma, Mewtwo mimo że fajny, to tak naprawdę nie pozwala na odwrócenie żadnego matchupu i nie dostał się do talii, zaś Keldeo zajmuje niestety cenne miejsce na ławce.
Jeśli chodzi o trainery: wszystko w miarę standardowe, może poza ostatnimi trzema kartami - zamiast 13. energii włożyłem Energy Searcha, Dowsing Machine chyba jednak jest tu lepszy od Scramble Switcha mimo mojej całej miłości do tego drugiego - zwłaszcza że coraz trudniej utrzymać SAB w grze i możliwość wrzucenia na stół trzeciego w ciągu gry może być bardzo istotna. Energy Switch jest w ramach eksperymentu - o to miejsce "biły się" też Max Potion i Tool Scrapper. Im dłużej się nad tym zastanawiam, tym bardziej jestem skłonny do wrzucenia jednak Max Potiona z powrotem, ale Tool Scrapper może pomógłby przeciw Eviolitowanym EXom i Garbodorom.
Uwagi, poprawki i sugestie mile widziane.