Odp: Pytania do Organizatora

Ok. Czyli rozumiem ze jak w trakcie lub po przejrzeniu decku machne w 10 sekund pare kresek to nikt mnie za to nie zje.
Czysta kartka jak najbardziej. Koniecznosc rundy przeciwnika juz mniej. Jak ktos bedzie chcial przedluzac to zacznie "myslec" 5 minut wiec i tak zrobi swoje.

@Lesiu, jest w zasadach, łapcie:

8. Note Taking
Players are allowed to take written notes during a game in respect to actions that have happened during the game. Players may take written notes during a match and refer to those notes. Players may choose not to share these notes with other players, but a judge may ask to see a player’s notes and request an explanation if needed. A player’s note sheet must be blank at the start of each match.
Players must be timely with their note taking and may not use devices that may send or receive messages as a note-taking device. A player may not refer to notes taken during previous rounds while the tournament is still in progress. Written notes taken during a match may not be given to other players during the course of the tournament.
Because a judge may ask to see a player’s notes while a match is in progress, the use of codes, ciphers, abbreviations, or any other method of obscuring the meaning of the information is not permitted. Additionally, notes taken by a player may not contain misinformation intended to deceive tournament staff.

Czy sa jakies wymogi co do tresci notatek zatem?

Zabronione jest używanie telefonów komórkowych w czasie gry np. Gdybym chciał zrobić zdjęcie?

Greninja & Dewott

Mozesz pisac co chcesz.

Zdjęcia dozwolone

OTP 2016 Organizator
Online Tournaments Organizator

Podziękowali za posta: Robert

1- Co to 'POP ID:'?
2-my przyjeżdżamy dzień wcześniej samochodem
3-Moja mama przelała pieniądze dzisiaj rano a jestem zaznaczony na czerwono

1. Nie potrzebujesz
2. Wiecie jak trafić do Hexa?
3. Zmienione

OTP 2016 Organizator

Podziękowali za posta: Andrea Lenti

Pytanie, co wpisać w "Deck Registration Sheet"?
I tak, wiemy z Andrea Lenti jak trafić do Hexa (jedziemy razem).

Tzn?

OTP 2016 Organizator

W trakcie robienia decklistu jest napisane nad podawanymi kartami "Deck Registration Sheet", czy jest to w jakis sposób potrzebne? (Mam na mysli tą stronę )

Nie

OTP 2016 Organizator

Dojechałem do Krakowa (6 godzin!), byłem w Hex'ie, czy będę mógł przyjechać trochę wcześniej czy koniecznie o 11?

-10:30 - początek spotkania i rozpoczęcie zapisów - prośba od HEXa żeby nie być wcześniej bo muszą otworzyć