1

Temat: GHETSISLOCK 1.0

GhetsisLock 1.0 by Babidi

Pokemon 22
4 Jirachi EX
4 Sableye
2 Exeggcute
4-4-4 Magnezone "Dual Brains"

Supportery 12
4 Ghetsis
4 Skyla
4 Shadow Triad

Energie 9
9 [D]

Item 17
1 Dowsing Machine
4 Random Receiver
4 Rare Candy
4 Level Ball
4 Ultra Ball

Jak widać konsystencja przede wszystkim.
-JirachiEX by wyszukiwać Ghetsisy
-Sableye żeby Junk Huntować po Dowsing Machine po Ghetsisy
-Exeggcute żeby móc za darmo używać Dowsing Machine po Ghetsisy
-Magnezone żeby używać 2 Ghetsisów w jednej turze

-GHETSIS(komentarz zbędny)
-Skyla po Ghetsisa
-Shadow Triad po Ghetsisa

-Energie potrzebne do Junk Hunta po Dowsing Machine po Ghetsisa
-Random Receiver po Ghetsisa
-Rare Candy po Ghe... a nie, to do Magnezone
-Level Ball po Jirachiego EX po Ghetsisa
-Ultra Ball po Jirachiego EX po Ghetsisa


Deck wygrywa z 95% metagejmowych decków. Te 5% to sytuacja kiedy przeciwnik gra tym samym deckiem, ale ma Ghetsisy full Art.

Jadę z tym na Psajdak Piknik u Markera.

Co sądzicie?

:::::::::::||"""\\::::://""\\ ::::::||"""\\.::::||:::||""\\ ::::|| :::::::::::
:::::::::::||:::://:::://::::::\\:::::||:::://:::::||:::||::::\\:::||::::::::::::
:::::::::::||::::\\::://====\\::::||::::\\ ::::||:::||:::://:::||::::::::::::
:::::::::::||__//://::::::::::::\\::||__//:::::||:::||_//:::::||::::::::::::

2

Odp: GHETSISLOCK 1.0

GDLK

3

Odp: GHETSISLOCK 1.0

Talia ma problem z limitami czasowymi, często nie jest w stanie dokończyć gry przed terminacją. Dlatego doradziłbym trochę nieszablonową zmianę: -1 Magneton, +1 Town Map dla efektu psychologicznego; kiedy przeciwnik zobaczy, że nie ma żadnych Ghetsisów w nagrodach, przestraszy się pewnego locka i tym niepozornym zagraniem łatwo wymusimy na nim poddanie gry.