1

Temat: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Cześć!
Postanowiłem, że stworzę sobie talię, którą chciałbym zacząć grę w BW-onie i oto co mi wyszło :

Pokemon (14)
3 Gallade (PS 61) (głowny attacker)    
2 Gardevoir (ND 57) (podwaja energie, dzięki czemu Gallade robi się silniejszy)    
2 Kirlia (PS 60)     
4 Ralts (PS 59)    
1 Meloetta (BC 77) (na wszelki wypadek)
1 Cresselia EX (BC 67) (drugi attacker, na wypadek gdyby skończyły się Gallade'y)
1 Sigilyph (DR 52) (też na wszelki wypadek)

Trainer/Supporter/Stadium (32)
1 Computer Search (BC 137)    
3 Giant Cape (DR 114)    
3 Cheren (DE 91)    
3 N (DE 96)    
4 Colress (PS 118)    
2 Switch (BW 104)    
1 Float Stone (PF 99)    
1 Escape Rope (PS 120)    
2 Professor Juniper (BW 101)    
2 Skyla (BC 134)    
3 Rare Candy (DE 100)    
2 Ultra Ball (DE 102)    
4 Energy Retrieval (BW 92)    
1 Tool Scrapper (DR 116)

Energy (14)
14 Psychic Energy

Ogólnie polega to na tym, żeby jak najszybciej rozłożyć się z Galladem i Gardevoirem, a potem tylko ładować to wszystko energiami.

Co o tym sądzicie? smile

2

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Chłopaki coś mówili o kombinacji tego poka podwajającego energie i MEWTWO EX'a z jednej energi wali wtedy 40 a nie licząc tego co ma przeciwnik.

Maślak ;P -> Tak poprostu wink Od lat big_smile
+ dla AgentX za udaną i szybką transakcje.
+ dla McLer za udaną i szybką transakcje.

3

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Po pierwsze staraj się rozdzielać supportery i itemy, wtedy bardziej przejrzyściej wygląda rozpiska.

Po drugie :

Pokemon(do rozważenia):
Mewtwo EX, najprostsza odpowiedź na wrogiego Mewtwo EX.
Emolga DRX jako napędzacz decku. Ze 2 sztuki mogą być spoczko.

Item:
+1 Rare candy
-4 Energy Retrieval, nie potrzebujesz ich tutaj.
+trochę(2-4) piłek, ultra ball i level ball
+1(2) Super Rod
na sam koniec +Pokemon Catchery tongue

Supporter:
+1(2) Skyla, bo chcemy jak najszybciej wystawić nasze s2 pokemony a skyla nam w tym pomoże
-1(2) Colress

Energie:
12 powinno starczyć

To tyle ode mnie. Może ktoś bardziej ogarnięty w deckach s2 coś więcej napisze tongue

:::::::::::||"""\\::::://""\\ ::::::||"""\\.::::||:::||""\\ ::::|| :::::::::::
:::::::::::||:::://:::://::::::\\:::::||:::://:::::||:::||::::\\:::||::::::::::::
:::::::::::||::::\\::://====\\::::||::::\\ ::::||:::||:::://:::||::::::::::::
:::::::::::||__//://::::::::::::\\::||__//:::::||:::||_//:::::||::::::::::::

4

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Z Mewtwo EX'em Gallade poradzi sobie i to całkiem nieźle. Dlaczego? Bijemy tylko z dwóch energii, więc nie podładujemy mu ataku. Przynajmniej takie moje zdanie. tongue

Co do reszty zmian, to potestuje je jeszcze i zobaczę jak to będzie grało. smile Catchery odpadają, a przynajmniej na start, nie chcę aż tak dużo kasy w to od razu wkładać. tongue

5 (edytowany przez Babidi 2013-06-12 20:11:45)

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Wiesz, w teorii to fajnie wygląda wymiana 1:1 z mewtwo EX, 2 prizy za 1.
W praktyce wystawienie 2-3 Gallade(+conajmniej 1 Gardevoir w mędzyczasie) stanowi ogromny problem a Mewtwo kładziesz poprostu na ławkę i bijesz.

A, i Mewtwo wystarczają te 2 energie, które masz na sobie + 2 które on na sobie. Daje to magiczne 160 DMG. Powinno wystarczyć smile

Potestuj i sam to poczujesz.


Edit:
Ahaa i żeby się całkiem nie uzależniać od Gardevoir polecam energie: 9 Psycho 4 DCE.
DCE robią prawie to samo w tym decku a jednak pozwalają na szybsze bicie atakerami nawet bez Gardevoir.

:::::::::::||"""\\::::://""\\ ::::::||"""\\.::::||:::||""\\ ::::|| :::::::::::
:::::::::::||:::://:::://::::::\\:::::||:::://:::::||:::||::::\\:::||::::::::::::
:::::::::::||::::\\::://====\\::::||::::\\ ::::||:::||:::://:::||::::::::::::
:::::::::::||__//://::::::::::::\\::||__//:::::||:::||_//:::::||::::::::::::

6

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

W sumie nie grałem tym jeszcze na Mewtwo, więc mogę się mylić. smile Pogram jeszcze trochę i zobaczę czy ta talia się dobrze spisze. wink

7

Odp: [BW-on] Gardevoir/Gallade

Sugerowałbym zmianę Giant Cape'ów na Exp. Share NXD - oznacza to więcej energii na stole, czyli więcej obrażeń z Gallade. Jestem też zwolennikiem 4 Rare Candy jeśli celujemy w szybkie Stage 2. Rozważyłbym też 2-3 DCE w miejsce psychicznych - wiem że Gardevoir ma podwajać psychiczne, ale mogą być problemy z jej wystawieniem, jeśli pójdziemy w szybkie Gallade, a Ability może też zostać wyłączone. Super Rod NV > Energy Retrieval.