Quad Patrat. Rozważam wtechowanie jednej Darumaki na Klinka BC i PlasmaKlangi. Do tego ofc. 4 Fregaty i 4 Plasma Energy, żeby nikt Patrata po weaknessie nie uderzył, a i żeby KeldeoBlast żaden Darumakę nie zabolał. Do tego oczywiście Colress Machiny z Plasma Badge'ami, jakaś akceleracja musi być, żeby nie mieć autolose z Hammertimem. Do tego oczywiście Fighting energie, żeby jakiekolwiek Darkraie się z miejsca poddawały. No i może jeden Enhanced Hammer, żeby z Thundeo mieć autowina. Jako Ace Spec Life Dew, żeby Lugie nie czerpały satysfakcji (do tego oczywiście cztery Dowsing Machine) no i tool scrapper, na Garbodory (nie mam Ability, ale sam fakt działania Garbotoxin jest nie do zniesienia). Do tego jednego Watchoga z Watcheckiem, jako kontrę na Rayquazę, żeby brzydkie karty zrzucała z Celestial Roara. No i skoro Watchog, to i jedne Hooligansy, żeby iść za ciosem i disruptować.
Czyli:
Pokemony (6):
4x Patrat (te najlepsze)
1x Watchog (Watcheck)
1x Darumaka (jaka mi wpadnie w ręce, najpewniej jakaś reverse)
I/S/S (20):
4x Plasma Frigate
1x Hooligans Jim and Cas
4x Colress Machine
4x Plasma Bagde
1x Enhanced Hammer
1x Life Dew
4x Dowsing Machine
1x Tool Scrapper
Energie (34):
4x Plasma Energy
30x Fighting
Myślałem jeszcze nad Etherami, ale nie mam za co wsadzić. Ostatnio wymyśliłem, żeby zamiast Plasma Badgów grać Plasma Watchoga+Devolution Spray, ale za mało czasu na testowanie.
Obecna liczba Patratów: prawie 600 chyba, potem policzę