Temat: OTP 2013 - informacje podstawowe
Miejsce: Warszawa, "Paradox Cafe", ul. Anielewicza 2 (tuż przy skrzyżowaniu z ul. Andersa)
/to naprawdę bardzo blisko, kilka minut na piechotę, od stacji metra "Ratusz Arsenał"/
Kiedy: sobota 8 (ósmego) czerwca 2013, "Paradox" będzie TYLKO dla nas w godzinach 10.00 - 18.00
/miejsce - i ten termin - są już na 100% ustalone i potwierdzone z Szefową "Paradoxu"/
Format: BW-on
Parowanie w fazie swissa: programem Keeshii'ego
Zakładana liczba rund w fazie swissa: 7 (siedem)
Do Topów przejdzie 8 (osiem) najlepszych osób po swissie, w fazie play-off każdy mecz do
dwóch wygranych.
Limit miejsc (uczestników): - w tej chwili ZAKŁADAM, że 32 osoby... (*)
Wpisowe: zostanie ustalone - mam nadzieję, że do końca kwietnia - na podstawie szacowanej liczby uczestników (**)
Uwagi / wyjaśnienia:
(*) mniej więcej na tyle osób (32) oceniam realne możliwości sali. Wprawdzie tak "na siłę" może by się nieco więcej zmieściło, ale to się natychmiast odbije na wygodzie, a także na zwiększonym hałasie itd. Poza tym moja aktualna ocena prawdziwej liczebności "ogólnopolskiej sceny PTCG" w połączeniu z faktem, że dla wielu z Was to jednak dosyć daleka wycieczka będzie (a zatem niektórzy jednak odpuszczą...) powoduje, że będę się starać NIE przekroczyć liczby 32 uczestników.
W tej chwili to tyle w tej kwestii.
Od razu jednak uprzedzę, że w przypadku obaw o to, że liczba 32 mogłaby zostać przekroczona może się nie obyć bez pewnych decyzji o charakterze typowo arbitralnym.
Po dokonaniu np. jakichś wstępnych zapisów i przyjęciu (przeze mnie) tzw. deklaracji uczestnictwa od poszczególnych osób lepiej powinno być wiadomo, jak się ta frekwencja zapowiada, co zresztą wiąże się bezpośrednio i z tym poniżej:
(**) przypomnę, że koszt wynajęcia "Paradoxu" na OTP jest zerowy. A zatem CAŁE WPISOWE
będzie przeznaczone na nagrody - będą nimi boosterki z "Plasma Freeze", których importu
(że tak to nazwę) podjął się Lord Yabol. Importu po bardzo korzystnej cenie, czyli nie
przekraczającej 10 zł za booster. Jeśli wpadniemy w jakiś problem typu cło - cóż, biorę
to ryzyko na siebie, no i tyle w tym temacie. Mam jednak nadzieję, że nie wpadniemy.
W tej chwili, tak "w ciemno" (no bo nie znam liczby uczestników) mogę jedynie sugerować, że wysokość wpisowego zapewne będzie np. 25 zł (przy 32 graczach) - wtedy łącznie da to kwotę 800 zł, czyli będzie 80 boosterków (ciut ponad dwa pełne boxy).
Im mniej osób, tym wpisowe powinno być wyższe, żeby jakoś dało się utrzymać tę kwotę łączną (lub chociażby zbliżoną do niej). To chyba jest dla wszystkich oczywiste ?
Sądzę, że podział nagród np. w układzie: połowa (czyli np. 40) dla finalistów (ósemka z Topów) i połowa (czyli np. też 40) dla pozostałych (czyli osób z miejsc 9-32) może okazać się dość bliski temu, jaki w końcu naprawdę będzie. Ale wpierw muszę chociaż w przybliżeniu wiedzieć, na udział ILU graczy w ogóle należy się w tym roku nastawiać. Dwa lata temu było nas 48 osób, ale rok temu już tylko 26...
W tej chwili to chyba wszystko, zresztą ten post będę zapewne niejednokrotnie edytować.
Ale podstawowe informacje, te na samym początku, są już PEWNE.
simply The Best
in every contest