Burning Energy BKT
Pod Volcanion EX STS. Nie discarduje energii podczas ataku.
Splash Energy BKP
Pod Volcanion EX STS z dołączonym Rescue Scarf DGE. Tool dostarcza (prawie) taki sam efekt, jak Splash Energy. Jedyna różnica: Splash Energy aktywuje się przy ataku oponenta (a nie czyimkowiek), ale na szczęście - cóż za fortunny zbieg okoliczności! - żaden z naszych Pokemonów nie bije w ławkę (ani Volcanion nie bije w siebie).
Dangerous Energy AOR
Pod dopiero co wyewoluowaną Greninja P_XY. Obojętnie, czy przeciwnik atakuje EXem, czy nie - damage nie wchodzi, efekt karty się nie aktywuje.
Double Dragon Energy ROS
Pod Haxorus DGV. Nie ma różnicy, czy jest pod nim DDE, czy DCE, kiedy pierwszy atak i tak uderza za DCE.
Flash Energy AOR
Pod Tapu Koko GX GRI. Wiadomo.
Herbal Energy FFI
Pod Nincada ROS, która nie ma damage'u na sobie.
Mystery Energy PFO
Pod Cresselia BKT. W grze jest aktywujący Ability Sky Field ROS.
Shield Energy PCL
Pod Aegislash XY-2, który użył King's Shield. W następnej turze i tak nie dostanie żadnego damage'u, więc nieważne, czy efekt energii działa, czy nie.
Strong Energy FCO
Pod Pancham GRI, który ma na sobie 90 damage'u, ale żyje, bo ma też dołączony Fighting Fury Belt BKP (więc zwiększenie damage'u mu nic nie daje, skoro i tak uderza za 0).
Wonder Energy PCL
Pod Morelull BUS z dołączonym Bent Spoon FCO. Tool daje taki sam efekt, jak energia.
***
Na aktywie jest Aegislash (bo wymaga użycia ataku dla spełnienia wymogów zagadki), cała reszta siedzi na benchu dzięki wspomnianemu Sky Field ROS - mamy akurat osiem Poków (Volcanion, Greninja, Haxorus, Tapu Koko, Nincada, Cresselia, Pancham, Morelull).