Temat: Tsareena DONK
Na ptcgo mam na tym... czymś 8 wygranych na 28 gier. To jest tak okropnie słaby deck, jednak czym byłoby ptcg bez funu który ten deck jak się rozpędzi zapewnia. Jednak większość przegranych nie wynika z konsystencji a z faktu jakie kryteria musi spełnić ten deck by wygrać.Otóż musi a raczej powinien zaczynać i przeciwnik nie może zagrać pokemonów na bench. Atakuje Pinsir SM. Jeżeli zaczynamy co jest wskazane bo przeciwnik nie może niczego zagrać, możemy wyczyścić Tsareena SM przeciwnikowi rękę z supporterów, itemów i ewentualnych basiców których nie zagrał. A co się stanie jeśli przeciwnik dobierze coś potrzebnego? Możemy modlić się że jest debilem i nie bierze pod uwagę że pinsir może go wrócić do ręki w kolejnej turze i nie rzuci basica, albo możemy w naszej turze użyć trick shovela by upewnić się że dobierze np. ewolucje. Oczywiście wystawiamy tsareene z pomocą Forest of Giant Plants AOR. To jest chyba z grubsza wszystko.
Rozpiska:
Pokemony:
2 Pinsir SM
4-4-3 Tsareena SM
2 Oranguru SM
Supporterzy:
4 Sycamore
Itemy:
2 Random Receiver
3 Level Ball
3 Ultra Ball
4 Trainers Mail
4 Roller Skates
4 Acro Bike
3 Devolution Spray
3 Super Scoop Up
3 Trick Coin
2 Float Stone
Stadiuuuum:
4 Forest of Giant Plants
Energie:
3 Double Colorless Energy
Kiedyś zagram to z Tapu Fini-GX. Nie będzie trzeba wychodzić jak zobaczysz że przeciwnik wystawił 2 Poksy.
I na koniec zagadka. Jak wygrać tym deckiem gdy przeciwnik wystawi 2 Pokemony i nie jest nieogarnięty.
Jakie poprawki?