1

Temat: Jakie karty na start

Witam,
Chciałem zacząć grać w PTCG,ale jestem zielony
dlatego nie wiem jakie kupić karty na start,przejdzie coś takiego?
http://allegro.pl/karty-pokemon-talia-d … 50460.html
I drugie pytanie,czy przy doborze swojej talli mogę mieszać karty polskie(te z serii diament i perła) z anglojęzycznymi albo kartami z innych seri?

2

Odp: Jakie karty na start

Sama niedawno zadawałam podobne pytanie ( nie na tym forum co prawda) i ludzie poradzili mi, że takie zestawy są nie grywalne i jeżeli mam zkompletować swój pierwszy deck to najlepiej przyjechać na spotkanie w mieście w którym mieszkasz (bądź w okolicach), a tam na pewno ci doradzą. Oczywiście przydało by się żebyś miał trochę swoich kart. Więcej informacj na temat spotkań w dziale Turnieje.  big_smile
A cd drugiego pytania to nie jestę pewna ale CHYBA nie.
Pozdrawiam Eris smile

Luxray, Weawile, Eevee <3

Tak wiem, mój awatar jest prze słodki :3

3

Odp: Jakie karty na start

Żeby zacząć grać w PTCG to musisz mieć parę niezłych kart, a talia powinna mieć od 30-40 treinerów, od 10-15 energii oraz od 9-16 pokemonów.
Musisz sobie zadać pytanie jaką domeną będziesz grać ja bym polecał deck reshiboar bo nie jest drogi z reshiramami nie full art.
Obecnie bez Catcherów praktycznie nie dasz rady grać ale ja nie mam catcherów i wygrywam, ale żadko.
Żeby skompletować dobra talię potzrebujesz Catcherów ewentualnie HTL i Virbanków oraz jakieś silne pokemony. Na forum możesz napisać jaki chciałbyś mieć deck a na pewno ktoś Ci doradzi, i jeżeli zdecydujesz się na taką talie to po prostu dążyj do tego aby ją skompletować.
To są moje rady i oczywiście nie musisz się do nich stosować. big_smile

4

Odp: Jakie karty na start

Eris napisała dobrze, najlepiej zacząć od kupna kart od innych ludzi, bardziej ci sie przydadzą niż ten zestaw.