Temat: MegaEwolucje

Pytania które pojawiają się w innym temacie:
1. Czy Mega Ewolucje traktowane są jak Basic?
2. Czy można je wyszukać Evo Sodą?

OTP 2016 Organizator
Online Tournaments Organizator

Odp: MegaEwolucje

To samo chciałem zadać, ale przed chwilą poszperałem w necie i znalazłem taki o to fragment:

The concept seems pretty cool, but I think you need some more consistency cards, like Supporters, Ball cards, and ways to get Energy back. I think you should run either Evo Soda or Rare Candy. Having both of them just takes up a lot of space. I think you should cut the Rare Candies for the time being, because Evo Soda can help you with M Blastoise, while Rare Candy doesn't. Because of this, I think you should take out 1 of the Blastoise, because when would you need a 4th Blastoise with only 3 Wartortle?

To by wskazywało, że Mega Ewolucje to ewolucje i mogą być potraktowane evo sodą, ale niech jeszcze ktoś mądrzejszy w zasadach potwierdzi smile

Robert dobrze napisał. Pokemony Mega to zwyczajne karty ewolucji, których poziom jest "Mega". Evosoda XY pomaga (ale nadal kończy turę), Eviolite PS nie działa, no i Rare Candy PLB nie pomaga (bo to poziom Mega, a nie Stage 2).

Pokemony Basic to tylko takie, które w lewym górnym rogu mają napisane "Basic". Mega Ewolucje mają napisane "Mega", nie "Basic", więc nie są traktowane jak Basici.
Mają napisane "Evolves from...", więc Evosoda działa.