1 (edytowany przez KasterMixDeckE 2017-10-22 21:56:36)

Temat: [BKT-on] Beedrill blueNinja ???

Pokemony

Beedrill ( Evo) - 4
Kakuna ( CI) - 4
Weedle (Evo/CI) - 4
Espeon Ex - 1
Tapu Lele gx - 2


Trainer

4 - Ultra ball
3 - Guzma
4 - N
4 - Pr. Sycamore
2 - Wally 
2 - Fild Blower
2 - Choise band
1 - Evosoda
3 - Revitalizer GEN
3 - Rare candy


Energie
10 - trawiastych energi
3 -  Counter Energy

A więc jest to talia która ma podobny rozstaw co Greninja.
Więc zakładając że idziemy jako drudzy nasza pierwsza runda powinna wyglądać tak
Mamy aktywnego Weedla dodajemy do niego energię
O ile mamy Wally w ręce zagrywamy go i ewoluujemy w Kakune jeśli nie to albo kładziemy na stół tapu lele i wyszukujemy go a gdy nawet nie podejdzie nam tapu Lele to używamy UB i wyciągamy ją i Wolle'go.
Dzięki temu w swojej pierwszej rundzie mamy rozłożone wszystkie kakuny.
Dodatkowo w późniejszych rundach radził bym wystawić również kolejne Weedle ponieważ Bedrril ma bardzo mało hp i trzeba go będzie wyciągać Rescue Stretcher'em i używać dodatkowo rare candy do szybkiej ewolucji smile


( Wywaliłem z decku Garbodor ponieważ prawdopodobnie nie będzie dla niego miejsca na ławce i zastąpiłem go kilkoma item ;p )

Edit V.2

Dzięki Andre i Dawid111.2002 za pomoc

2

Odp: [BKT-on] Beedrill blueNinja ???

Kilka moich sugestii, może Cię na coś naprowadzą:

-Aż 3 Field Blowery? Czego się tak boisz, sam masz Garbodora, Choice Band Ci zbytnio nie straszny, Parallel City irytujący bo zmniejsza miejsce na ławie lub osłabia Beedrilla, ale nie jest on taki powszechny.

-4 Weedle (sugeruję Weedle CI, 10hp więcej może zrobić różnice)? Moim zdaniem 3 by starczył jak w przypadku Greninjy przeważnie w talii są 3 sztuki Froakiego, no ale faktycznie zwiększa to szanse zaczęcia Weedlem nie trzeba myśleć o wycofaniu.

-Może jakiś Rescue Stretcher/Revitalizer?

-3 karty Choice Band? Beedrill z taką kartą może rąbać EXa/GXa na 190, super tylko bardzo ciężko osiągnąć taką sytuację na stole, Beedrille będą bardzo szybko nokautowane i nie zdążysz ich podładować, dlatego sugerowałbym Wishful Baton albo Exp Share zamiast Choice Band.

-Możesz rozważyć też Rare Candy do przemiany Weedla w Beedrilla przywróconego Rescue Stretcherem jeżeli zakładasz sytuację że będziesz rąbał na 160pkt obrażeń i po nokaucie chcesz szybko ponownie rąbać, czy tą nadchodzącą kartę Supporter do wyciągania karty z kart nagród do wyciągania uwięzionych Beedrilli big_smile

-Z ostatnich sugestii to mógłbyś rozważyć karty Counter Catcher i Counter Energy do tego dodatkowego Guzmę i stadion Mount Lanakila. Wtedy co prawda Exp Shary są mniej przydatne tak samo jak Super Rod, ale prawda jest taka że najprawdopodobniej stracisz 2 karty nagród nim w grze pojawi się Beedrill. Wtedy mógbyś zaciągać coś z dużym kosztem wycofania/utrudnić wycofanie stadionem, bombardować ławę a potem dokonać deewolucji smile

3

Odp: [BKT-on] Beedrill blueNinja ???

Jakby na to nie spojrzeć to https://ptcg.eu/forum/topic/1303/pclon-beedrill/ tyle, że w BKT-on:). Ale mam kilka wskazówek, oto one:
Ten deck pod względem zestawu pokemonów jest w pewnym sensie podobny do Greninji BREAK. Kakuna z Crimson Invasion to taki Frogadier BKP, tyle, że no wiadomo, na Beedrille. Dlatego proponuje dodanie tutaj Talonflame STS tak w 3 sztukach. Pomoże dobrze rozpocząć grę i ładnie sobie wszystko rozstawić. Espeon EX BKP jest bardzo dobrym pomysłem, jest tu swego rodzaju techem.
  Trainery są ok, ale jeśli zastosujesz Talonflama, Rare Candy SM nie będą potrzebne, bo będziemy się rozstawić jak w Greninji BREAK, czyli 1 Kakuna= 3 kolejne na benchu. Z tymi 4 Rescue Stretcher GRI to trochę przesadziłeś:P, lepszą opcją będzie tu Revitalizer GEN. Wpasuje się do trawiastego decku i nie będzie potrzebny w czterech sztukach, max trzech:). Evosoda GEN przy czterech Scyamorach i N wydaje się mało ważna i zapycha miejsce, będziemy sobie często odświeżać rękę i jest jeszcze Talonflme. Nie można też zapomnieć o Wally GEN. Jak już jestem przy supporterach, można tu dać jeszcze Lusaminne (http://www.pokebeach.com/2017/10/full-a … e-from-sm4). Przydałby się może jeszcze jakiś Choice Band GRI, Super Rod BKT itp.
  Fajnie, że po odpowiedzi Andre dodałeś więcej energii:D, z 8 byś nie przetrwał. Jednak Counetr Energy w tym decku staje się zwykłym DCE po nokaucie, a Espeon EX BKP w tym nie pomaga:/.  Dlatego proponowałbym 10 Grass Energy i może 1-2 Counter. Uwierz raz potknąłem się na za małej liczbie energii i nie było przyjemnie:P
  Nie wiem czy stadion jest tu koniecznością, jak chcesz możesz coś wstawić.
    Ogółem Beedrill stracił najwięcej przez wyrotowanie i zbanowanie Forest of Giant Plants AOR (jak z resztą wszystkie trawiaste decki), ale może jeszcze zabłyśnie, we'll see.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Pozdr. Dejvi

Długi login, nie? Nie można zmieniać, więc mówcie mi Dejvi.
Zawsze chętnie zagram partyjkę w PTCGO, czy normalnie o ile mam czas. Tylko najpierw piszecie wink

4

Odp: [BKT-on] Beedrill blueNinja ???

Może by zamiast 1  Revitalizer GEN wstawić SuperR w razie gdyby zabrakło energi ?? smile
A reszta całkiem ok wink