Temat: Mega OHKO

Zagadka ku zaspokojeniu mojej ciekawosci. Cel jest prosty. Majac 60kart i wszystkie sety mamy zadac jednym atakiem jak najwiekszy damage. Mi wyszlo 8000 na hita. Do zagadki nie licza sie pokemony z atakiem flipanym bo wtedy przy mega fuskie moze byc nieskonczone tons of damage.

2

Odp: Mega OHKO

Mewtwo EX z 58 energiami w tym 4 DCE (62) atakuje w Mewtwo EX'a z 55 energiami w tym 4 DCE (59) z wystawionym Vileplume BCR na stole.

Obrażenia: (62+59)x20x4 = 9680

Od razu powiem że to NIE JEST największe możliwe do wyciśnięcia obrażenie w unlimited (a nawet nie w BW-onie), chciałem tylko pobić wynik Flona i ustawić wam poprzeczkę smile

3

Odp: Mega OHKO

Adrian, jesteś pewien, że twoja sytuacja jest możliwa do uzyskania? Bez żadnych trainerkowych wspomagaczy wcześniej się zdeckujesz niż podłożysz tyle energii do Mewtwo. Jeszcze kwestia prizów, żeby je pociąnąć zazwyczaj trzeba coś znokautować.

4

Odp: Mega OHKO

Nagrody to nie problem o ile grana jest Nagła Śmierć. Ale uwaga z dokładaniem energii jest jak najbardziej celna.

5

Odp: Mega OHKO

Uwzględniłem Sudden Deatha, jednak faktycznie - jedna z talii musi zawierać przynajmniej jednego N'a.

Obniżamy więc rozwiązanie o 40 - 9640.

6

Odp: Mega OHKO

- 3 Psychiczne Energie, +1 Ralts, +1 Kirlia, +1 Gardevoir DEX. Nasz Mewtwo ma wtedy 55 podwójnych energii, Mewtwo przeciwnika 4 podwójne i 50 zwykłych. 168x20x4=13440 punktów obrażeń.

7

Odp: Mega OHKO

No to ja jeszcze bardziej ulepszę rozwiązanie Kakela i powiem, że przeciwnik również ma -3 P, +1-1-1 Gardevoir, co daje nam łącznie 106 podwójnych energii pod oboma pokemonami, czyli 212 razy 20, razy 4, czyli 16960. smile

Obecna liczba Patratów: prawie 600 chyba, potem policzę

8

Odp: Mega OHKO

-1x Psychic Energy
+1x Iris PLB

= 16960 + 10 = 16970

9

Odp: Mega OHKO

Jeśli gramy Sudden Deatha, to Iris dodaje dokładnie 0 obrażeń. tongue Bo inaczej niemożliwym jest, aby przy takich taliach obaj gracze wzięli jakieś prizy wcześniej.

Obecna liczba Patratów: prawie 600 chyba, potem policzę

10

Odp: Mega OHKO

Chyba rozentuzjazmowałem się zbytnio. W sumie to kolejna karta której siła diametralnie zmienia się podczas nagłej śmierci big_smile

adriank1's Strona

Podziękowali za posta: Piterr

11

Odp: Mega OHKO

adriank1 napisał/a:

... podczas nagłej śmierci big_smile

58 tur pass'owania i podkładania energii - też mi to nagła śmierć wink

Podziękowali za posta: Kicek91

12

Odp: Mega OHKO

No to może ustawmy poprzeczkę jeszcze wyżej?
Mega Mewtwo EX Y. Na ławce Gardevoir DEX i Vileplume BCR(To jest ten od poczwórnego weaknessa?) z 51 psychicznych energii, przeciwko Mewtwo EX z Gardevoirem DEX na ławce i 53 psychicznymi energiami podpiętymi.
Razem będzie jeśli nie machnąłem się przy liczeniu 24970.

13

Odp: Mega OHKO

M Mewtwo EX BKT-2
"This attack's damage isn't affected by Weakness"

14

Odp: Mega OHKO

Oh. Welp. Cóż. Mój błąd.
(Wycofuje się powoli)

15

Odp: Mega OHKO

U nas na aktywie alakazam mega ex u przeciwnika concledur z ability z 56 energiami. Stadium to training center. U nas na benchu veiliplume bcr magnezone dual brain i 3 aerodaktyle z ability zqgralismy 2 iris bo nasz przeciwnik ma pozostalego tylko 1 priza a jego aktyw ma tylko 1 counterke od smierci i jeszcze my mamy muscle banda to bedzie 16000 a ze pewnie zr9bilem cos zle no to mnie poprawcie.

+480 z clawitzera breaka

16

Odp: Mega OHKO

Za mały bench.

17

Odp: Mega OHKO

Poza tym zdecydowanie coś źle policzyłeś, bo już licząc samo zdanie

Woodhamma napisał/a:

U nas na aktywie alakazam mega ex u przeciwnika concledur z ability z 56 energiami.

wychodzi mi 75020.

Woodhamma napisał/a:

Stadium to training center.

dodaje dodatkowe 180 dmg, czyli 75200.

Woodhamma napisał/a:

U nas na benchu veiliplume bcr magnezone dual brain i 3 aerodaktyle z ability zqgralismy 2 iris bo nasz przeciwnik ma pozostalego tylko 1 priza a jego aktyw ma tylko 1 counterke od smierci i jeszcze my mamy muscle banda

aerodactyle (licząc, że jednak tylko 2, bo bench) +40
Iris dają +200
Muscle Band +40
To jest 75480
Vileplume 75480 x 2=150960
+120 za Clawitzer BREAK STS (after applying Weakness and Resistance)
Suma sumarum wychodzi "tylko" 150960.

Do tego dochodzi problem w ustawieniu tych counterków na Conkeldurra.

Dla przyjaciół i ludzi z Wrocławia Kacper. Dla reszty Kacper lub jeżeli ktoś woli to Kacper, ewentualnie "ten co poskramia Crobaty i Wobbuffety".
Jeżeli szukasz mojego ELO, to jestem wpisany jako Kacper (z Wrocławia).

18

Odp: Mega OHKO

mcszuwacz napisał/a:

Poza tym zdecydowanie coś źle policzyłeś, bo już licząc samo zdanie

Woodhamma napisał/a:

U nas na aktywie alakazam mega ex u przeciwnika concledur z ability z 56 energiami.

wychodzi mi 75020.

Obawiam się, że to ty źle policzyłeś. Policzmy razem! Conkeldurr NV z 56 walczącymi energiami ma 140+56*20=1260 HP. Oznacza to, że może mieć na sobie 125 counterków. Zatem M Alakazam EX FCO uderzy za bazowe 10+125*30=3760 obrażeń. Po dołożeniu wszystkich modyfikatorów obrażeń wyjdą pewnie okolice 4000, więc faktycznie po przemnożeniu przez 4 dostaniemy okolice 16000. Nie wiem zatem skąd wzięło się ponad 75000 już w pierwszym kroku.
Swoją drogą śmieszy mnie, że temat jest co jakiś czas odkopywany, żeby zaprezentować rozwiązanie gorsze niż to sprzed dwóch lat big_smile .

19

Odp: Mega OHKO

Dobra. Racja mój błąd. Ale nadal jest za mały bench na Clawitzera BREAK, M Alakazama, 3 Aerodactyle, Magnezone'a i Vileplume'a.

Dla przyjaciół i ludzi z Wrocławia Kacper. Dla reszty Kacper lub jeżeli ktoś woli to Kacper, ewentualnie "ten co poskramia Crobaty i Wobbuffety".
Jeżeli szukasz mojego ELO, to jestem wpisany jako Kacper (z Wrocławia).

20

Odp: Mega OHKO

mcszuwacz napisał/a:

Dobra. Racja mój błąd. Ale nadal jest za mały bench na Clawitzera BREAK, M Alakazama, 3 Aerodactyle, Magnezone'a i Vileplume'a.

Az albo super scoop up. Na clawitzera i nie wiem czy mozna po irisowaniu super scoop upowac magnezona wiec 4 aerodactyle i concledurr moze zdjac clawitzera. Ni mo zodnego problemu.

21

Odp: Mega OHKO

U nas na aktywie mew ex z muscle band i z czterema energiami u przeciwnika conckledurr z ability i z 56 energii i damagem położonym az bedzie miał 10 HP. Stadion to training center. U nas na benchu M Tyranitar EX, Vileplume BCR, Raticate z super fangiem i MAgnezone PS. Używamy 2 iris. i atakujemy za


   (110 + 60 x 130 + 20 + 50 + 50) x 4 = 9830 x 4 = 38520

Nie spodziewałem ise takiego wysokiego wyniku wiec chyba cos sie popsuło

22

Odp: Mega OHKO

Maksymalne obrażenia są nieograniczone, a zadaje je Luxio FLF po całodniowej zabawie dzięki takim kartom jak Palkia & Dialga Legend (top) TRMPalkia & Dialga Legend (bottom) TRM, Sableye DEX, Super Rod DGV i Puzzle of Time BKP żeby zapobiec deckoutowi. Koniec tematu.

"Clear voice, good jokes."

23

Odp: Mega OHKO

W zasadzie kasacja smile Co do deckoutów, to gdyby ktoś próbował jeszcze liczyć czy ktoś się nie wyrobi z liczbą kart - przedstawiam Karen P_XY.

24

Odp: Mega OHKO

Pozwoliłem sobie zmarnować godzinę życia i rozrysować wszystko ładnie w paincie:

http://ptcg.eu/forum/extensions/om_images/img/581dfd223c60c/Perpetum_mobile.png


Tury (kart na ręce - po 0):
1. Gracz na dole dobiera Tirtougę, Atakuje DPLem i dokłada dwie Tirtougi z decku przeciwnika do jego nagród.
2. Gracz u góry dobiera Tirtougę i ma 3 nagrody (dwie zakryte Tirtougi i odkrytego Duckletta za pomocą Rocketsów), używa ability Exeggcute (bierze do ręki), a następnie ability Starmie (discard Exeggcute i dociąg dwóch wodnych energii). Dzięki Noctowlowi dobiera ostatnią Tirtougę i jego ręka wygląda tak: 2x Tirtouga 2x Water Energy + 0 kart w talii. Używa PokePower pierwszego Regice i wyrzuca z aktywa DPLa discardując dwie Tirtougi. Następnie Water Shurikenuje dwa Exeggcute przeciwnika żeby dobrać kolejne dwie Tirtougi z nagród. Teraz używa drugiego Regice i ma 4 Tirtougi w discardzie. Gracz na dole promoteuje Bronzonga z Float Stonem (wcześniej na aktywie stał Regice). Na koniec używa ability wszystkich 4 żółwi i kładzie je na koniec talii.
3. Gracz na dole dobiera drugą Tirtougę, używa PokePower Regice discardując obie (gracz u góry zmienia po prostu Regice). Wyciąga obie z discarda i daje na koniec talii, a następnie wyciąga znokautowane Exeggcuty i benchuje je ponownie. Ładuje Bronzongami odrzucone energie do DPLa na benchu i wycofuje Bronzonga na DPLa.
4. Gracz u góry powtarza drugi punkt.
5. Gracz na dole powtarza pierwszy punkt ładując DPLa.
itd itd itd...

"Clear voice, good jokes."

Podziękowali za posta: Woodhamma, Inumaru, Piterr, Kars

25

Odp: Mega OHKO

Polecam twoj pomysł kolego. Ale i tak wygrałem.

Podziękowali za posta: Matilol